Continguts que falten en la nostra llengua, qui s’anima?

Continguts que falten en la nostra llengua, qui s’anima? 4 idees que hauríem de replicar:

  1. FUTBOL
    És l’esport més seguit a Espanya, seguit pel tenis, el bàsquet i els esports de motor. Exceptuant La Sotana i Tribunerus Montilivi, no trobem continguts que parlen de l’actualitat o la història d’aquesta disciplina que mou milions de persones (i d’euros). Falta algú que parle del València CF; hi ha espai per a un Rafa Escrig en la nostra llengua que visite el Sant Andreu, l’Europa, l’Eivissa, el Nàstic o el Castelló, o que lligue l’esport amb la comunitat, la història i el sentiment de pertinença, com fan a COPA90.
  2. ENTREVISTES EN PROFUNDITAT
    Efectivament, és el que esteu pensant, ens falta un Jordi Wild en català. I, si pot ser, menys conservador, encara que la seua competència el fa paréixer inclús d’esquerres. Quin panorama hi ha amb Worlcast, Cancelled, SMAE… amb tot això creixen els nostres adolescents 🤦🏽

 

  • EMPRENEDORIA
    Tot i que a molta gent li fa molta gossera, o està en contra, tot el tema de “ser tu propio jefe” és un contingut molt viral a Internet i sempre va lligat a idiologies liberals, masclistes… Alguns exemples són el pòdcast del milionari català José Elias amb Búscate la vida o altres com Tengo un plan, Spicy4tuna, Nude Project
  • TUTORIALS
    Especialment a YouTube o TikTok, pots trobar ressenyes de productes de qualsevol mena: des de dipòsits de bancs o criptomonedes, passant per productes de neteja, fins als més virals, els de tecnologia, especialment d’Apple. És una llàstima que creadors/es catalans com, per exemple, Judit Güell, no ho estiguen fent en la nostra llengua.

I podríem seguir, crec que dona per a segona part! Feu-nos arribar les vostres opinions a les xarxes de Tresdeu. Recordeu utilitzar el codi TRESDEUCDP per vindre-vos-en als Concerts del Pinar.

Últimes notícies en Tresdeu.com