El SanSan desvela el seu cartell per dies
El SanSan Festival ja ha posat fil a l’agulla per a la seua edició de 2026 i ho fa desvelant quins artistes actuaran a cada jornada i activant la venda d’entrades de dia. Del 2 al 4 d’abril, Benicàssim tornarà a ser l’epicentre musical del primer gran festival de la temporada, un esdeveniment que arriba reforçat després d’una onzena edició de rècord i que torna amb un cartell que combina grans referents i noves veus de l’escena indie i alternativa.
Amb el seu entorn privilegiat i l’atractiu d’una proposta que fusiona música, mar i gastronomia mediterrània, el SanSan s’ha consolidat com una cita imprescindible per a començar la temporada festivalera. Enguany, el toc internacional vindrà de la mà dels islandesos Of Monsters and Men, que desembarquen per celebrar més de deu anys d’himnes generacionals com Little Talks o Mountain Sound, en un directe que promet emocions a flor de pell.
Entre els caps de cartell destaca l’arribada, per primera vegada al festival, de Rigoberta Bandini, que tornarà als escenaris amb disc nou i un espectacle tant catàrtic com esperat. A ella s’hi sumaran Love of Lesbian, referència indiscutible de l’indie estatal, preparats per repassar una trajectòria plena de clàssics. També hi actuarà Guitarricadelafuente, en un moment de plena maduresa artística, i la força de La M.O.D.A., que reprenen la seva activitat per reafirmar-se com una de les bandes més potents del panorama en castellà.
El cartell s’expandeix amb noms que mantenen l’essència del SanSan: des de Siloé i el folk-pop de Xoel López, fins al rock singular d’Ángel Stanich, la psicodelia de Rufus T. Firefly o l’energia electrònica de La Casa Azul. Tampoc faltaran León Benavente, Biznaga, Califato ¾ o La Élite, al costat de formats especials com el DJ Set d’Alizzz o el projecte conjunt de Zahara i Martí Perarnau.
El festival també obre portes al talent emergent amb propostes com Ultraligera, Maria Arnal, pablopablo, Samuraï o Victorias, i projectes revelació que prometen fer parlar molt. A més, el concurs Groc Talent, impulsat amb el Villarreal CF, tornarà a ser la plataforma perquè els joves artistes de la regió puguen trepitjar l’escenari del SanSan.
Com a novetat, el festival reforça el seu compromís social destinant un 3% dels beneficis a Metges Sense Fronteres per donar suport a la seua tasca humanitària a Palestina. El públic també podrà afegir un donatiu voluntari durant la compra d’entrades, sumant-se així a la causa.
El SanSan 2026 es presenta, un any més, com una experiència pensada per gaudir al màxim de la música en directe i del millor ambient mediterrani i encara sou a temps d’aconseguir les vostres entrades entrant a la seua pàgina web.





